پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی-پسران آمل.

پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی-پسران آمل.

پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

حضرت آیت الله خامنه ای کار علمی در دانشگاهها، سازندگی در عرصه های مختلف کشور، تلاش برای گسترش دین و اخلاق و معنویت، را از جمله راههای مقابله صحیح با دشمنان خواندند و افزودند: علاج همه مشکلات کشور همت عمومی برای استحکام داخلی نظام است که این مهم با حفظ وحدت، پایبندی به وظایف قانونی بخشهای مختلف، حفظ آرامش در محیطهای مختلف به ویژه محیطهای دانشگاهی و کار و تلاش مخلصانه تحقق می یابد.
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان تضعیف بسیج را از جمله اهداف حملات تبلیغاتی دشمنان برشمردند و خاطرنشان کردند: آمادگی جوانان بسیجی برای کار و تلاش مخلصانه در هر میدانی، معادلات و محاسبات آنان را برهم می زند.

آخرین نظرات

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۶
تیر

به توکل نام اعظمت، بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از معضلات جامعه امروز کشورمان پوششی بنام ساپورت است.

ساپورت به چه معناست؟

رابطه ساپورت لغت با ساپورت پوشش چیست؟

از سوی کیست؟

چه هدفی دارد؟


اینها سوالاتیست که به حول و قوه الهی پاسخ میدهیم.

1. ساپورت چیست؟

ساپورت در زبان لاتین، به صورت Suport بیان میشود و در فرهنگ لغت پارسی از آن به " حمایت، همراهی" تعبیر شده است.


2. رابطه ساپورت پوشش و ساپورت لغت چیست؟

همانطور که عرض کرده ام

ساپورت (Suport) به معنای حمایت است، اما چرا نام حمایت بر یک نوع پوشش نهاده شده است؟

علت آنست که

وقتی بانویی این پوشش را به تن میکند، باعث میشود دیگران را تحریک و همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراه خود کند

همراه پوشنده ساپورت.


3. ساپورت از سوی چه کسانی طراحی شد؟

در کشور امریکا و خیلی از کشورهای اروپایی، فعالیت پورن و پورن استاری ( فعالیت در حوضه فیلم های س*ک*س) یک فعالیت هنری محسوب میشود

در چند سال گذشته مجلس گنگره ایالات متحده امریکا

به منظور اینکه زنان پورن و هرزه و فاحشه، براحتی و بدون کلام از دیگر زنان متمایز شوند اعلام کردند

باید پوششی به تن کنند که به محض دیده شدن ، شغل و شخصیت زن پوشنده هویدا باشد

و ساپورت به چند دلیل برای این امر انتخاب و وارد بازار شد

1. تحریک کننده است

2. چسبان است و بسرعت دیده میشود


4. حال ببینیم هدف از وارد شدن این پوششها ، (که در اصل برای پورن استارها طراحی شده) به کشورهای اسلامی چیست؟

جواب کاملا واضح و روشن است

یعنی من هرزه ام...


چه خوش گفت مولانای بزرگ:


خلق را تقلیدشان بر باد داد

ای دو صد لعنت بر این تقلید باد


قضاوت با شماست

هرزگی یا مـــــــــــــــــــــــــــــــد؟


یاعلی

۱۰
تیر
ترس و وحشت در مازندران، مقصر کیست؟ / بازهم رسانه های بیگانه از کاه کوه ساختند

طی چند روز گذشته انتشار خبری در فضای مجازی مبنی برقتل دختر ساروی بنمایش در آمده و عده ایی از افراد معلوم الحال با نشر تصاویر موهن و نیز سر برهنه ازجسد رها شده یک زن جوان در کنار شالیزارها، اقدام به شایع پراکنی و به قصد ملتهب وا داشتن فضای اجتماعی استان و منطقه نمودند .

بر این اساس، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبر به قتل رسیدن دختر جوان در ساری را تکذیب کرد.

سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمی در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی فوت دختر جوانی در ساری ، با هماهنگی قاضی ویژه قتل در صحنه وقوع حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه با معاینات انجام شده توسط پزشکی قانونی استان، شایعه قتل و تجاوز به عنف تکذیب شده است افزود: این دختر جوان با خوردن قرص برنج خودکشی کرده و شایعه قتل وی به هیچ وجه درست نمی باشد.

رستمی با اعلام اینکه،متاسفانه برخی افراد ،شبکه های مجازی و همچنین سایت ها به جای بیان واقعیت ها،با بزرگ نمایی و تشویش اذهان عمومی سعی در ایجاد فضای روحی نامناسب در بین مردم و هم استانی ها و هم شهری ها دارند اظهار داشت:به سایت ها و مردم توصیه می کنیم به جای توجه کردن به این اخبار نادرست،به اخبار و اطلاعیه های منتشره از سوی مراجع قضایی و یا ناجا توجه نمایند.
رییس پلیس آگاهی استان مازندران به پایگاه خبری پلیس، گفت: پلیس آگاهی استان مازندران تمام سعی و تلاش شبانه روزی خود را برای امنیت و آسایش مردم بکار می گیرد.

تجربه ثابت کرده است که سخنان رئیس پلیس یک استان مستند تر از سخنان شبکه های اجتماعی است و عملا می توان به یک نهاد عمومی اعتماد کرد.در ماجرای قتل زن جوانی که در جنگل رها شده بود، پلیس با توجه به شرایط گنگ و نامشخصی که وجود داشت با تلاش شبانه روزی توانست قاتلین و همدست قاتلین را دستگیر کرده تا حداقل غم انتظار خانواده زن جوان به سرانجام برسد.

درباره حوادث این روزهای استان مازندران و جو سازی رسانه ای و فضای رعب وحشت و ضد فمینیستی ای که در این استان به راه افتاده است، ذکر چند نکته ضروری است:

1.شکی نیست که پلیس این استان و نیروی انتظامی به منظور به حداقل رساندن حوادث این چنینی باید همکاری کامل را با یکدیگر در زمینه نصب دوربین های فعال و مشترک در استان به منظور شناسایی خودرو و سرنشینانی که تخلف مرتکب شده اند، داشته باشند.چرا که این استان و مخصوصا اتوبان ساری به بهشهر، که قتل زن جوان دارابکلایی در این محور صورت گرفت، از مشکل عدم دوربین های فعال، رنج می برد.

از طرفی دیگر همانطور که رئیس پلیس استان مازندران مدعی شد، حتما باید با توجه به افزایش این گونه حوادث نظارت امنیتی و گشت زنی نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از حوادث دلخراش احتمالی افزایش یابد تا امنیت روانی و جانی مردم مازندران بیش از گذشته تامین شود.

۰۷
تیر

""13940404011952480556797 3 " "

در بحبوحه سفر قاصدک‌های مهاجر و 175 شهید غواص به خاک میهن، مازندران به استقبال شهید بزرگواری رفت که در غرب کشور در مقابله با گروهک پژاک به درجه رفیع شهادت رسید.

شهیدی که با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 23 سال از پایان روزهای هشت سال دفاع مقدس، همچنان با نثار خونش به جهانیان و دشمنان اسلامی یادآور شد که با خون خودشان همیشه بیدارند و نمی‌گذارند توطئه‌گران به خاک میهن دست‌درازی کنند.

شهید حاج‌روح‌الله سلطانی از توابع روستای کچب کلوا بخش دابودشت شهرستان آمل به‌عنوان هزار و سی‌ و ششمین شهید این شهرستان در روز بیست‌وسوم خردادماه امسال در درگیری با گروهک پژاک در غرب کشور به شهادت رسید، به همین منظور گفت‌وگویی با خانواده این شهید بزرگوار انجام دادیم.

حاجیه خانم مهین حسن‌پور، مادر شهید حاج‌روح‌الله سلطانی در این گفت‌وگو در معرفی پسر بزرگوارش می‌گوید: در سن چهارده سالگی در اول مهر 1359 خداوند حاج روح‌الله را به من داد، که تولدش با بحبوحه اوایل پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده بود، فرزندی که در یک خانواده‌ای کاملاً متدین و مذهبی با پدری مقید به ائمه اطهار(ع) و پیرو انقلاب و ولایت فقیه به دنیا آمد.

وی دوران ابتدایی و راهنمایی را با نمرات عالی و رتبه برتر در روستا گذراند، به‌طوری که هرسال نامش در مسجد محل به‌عنوان شاگرد اول طنین انداز بود. پس از تحصیلات راهنمایی در روستا به‌خواسته پدرشان برای ادامه تحصیل راهی شهر آمل شدیم و با تلاش پدر مرحوم‌شان در بهترین دبیرستان این شهر به ادامه تحصیل پرداختند.

در آن سال‌ها علاوه بر تحصیل، در هیئت‌های مذهبی حضور یافت و با داشتن سن کم همیشه زبان‌زد و مورد توجه عام و خاص بود.

حاج روح‌الله پس از فارغ‌التحصیلی دوره دبیرستان در رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام‌نور بابل قبول شد و پس از پشت‌سر گذاشتن سه ترم در آن دانشگاه، وارد دانشگاه افسری امام حسین(ع) شد، با توجه به اهداف خود بر پیروی ولایت‌محوری و اجرای پیام مقام معظم رهبری، در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداشت.

حاج روح‌الله فرزندی بود که همیشه در حال تلاش بود و به همه ما و خانواده خود توجه داشت، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد که هیچ‌یک از بستگان ما نمی‌دانستند پس از فوت پدرشان چگونه زندگی‌مان را می‌گذرانیم.

خیلی سربلند هستم که پسرم به رفیع شهادت رسید و می‌خواهم به گروه منافق پژاک، آمریکا، رژیم صهیونیستی و داعش برسانم که "راه حاج روح‌الله ادامه دارد و فرزندان شهید، راه‌ پدرشان را ادامه خواهند داد".

مصطفی سلطانی، برادر شهید بزرگوار نیز از نحوه ورود شهید به سپاه پاسداران، می‌گوید: شهید سلطانی در سال 77 وارد دانشگاه امام حسین(ع) شد، پس از فارغ‌التحصیلی وارد سپاه پاسداران شد. در فاز علمی و معنوی وی زبان‌زد بود به‌طوری که در سن 15 و 16 سالگی هنگام ورود به شهر آمل با هیئت مذهبی رهروان شهدا آشنا شدند، هیئت مذهبی که در شهرستان آمل جزو نخستین هیئت‌های مذهبی است.

وی اضافه کرد: تیپ 2 بابل یکی از تیپ‌های مطرح و حوزه کاری گسترده بود که حاج روح‌الله به دفتر فرماندهی تیپ 2 معرفی شد و ایشان در آن زمان فعالیت‌شان را به‌صورت دفتری و اداری آغاز کردند. در آن دوران با توجه به استعدادی که از ایشان دیده می‌شد از طرف مسئولان به وی پیشنهاد شد به یکی از گردان‌های رزم معرفی شود بنابراین به گردان حمزه منتقل شد.

شهید در آن گردان فعالیت‌ خود را از فرماندهی دسته آغاز کرد، تا معاونت گردان حمزه ادامه داد تا اینکه پس از حدود 10 سال در یک برهه کوتاه زمانی در گردان امام حسین(ع) آمل مشغول به خدمت شد، سپس به گردان حمزه به‌عنوان فرمانده گردان معرفی شد و در آن گردان به ادامه فعالیت پرداخت.

وی تأکید می‌کند: حاج روح‌الله در زمان فوت پدر چندین مسئولیت بر دوششان افتاد، با توجه به اینکه در گردان حمزه مشغول به فعالیت و کسب تجربه بود و دوره‌های مختلف نظامی می‌دید، به‌طور همزمان در رشته علوم جغرافیایی و سیاسی در دانشگاه نیز مشغول تحصیل بود، مسئولیت مادر، 2 خواهر و یک برادر نیز بر دوش شهید سلطانی قرار گرفت. شهید به خانواده خود نیز توجه خاصی داشت و پس از پدرم که به‌نوعی در طایفه ما به‌عنوان بزرگ خاندان بوده، عهده‌دار این مسئولیت بزرگ نیز شد.

وی ضمن اشاره به آخرین مأموریت شهید سلطانی می‌گوید: حاج روح‌الله با وجود مأموریت‌های بسیاری که محور اصلی به‌عهده وی بود، همیشه در این مأموریت‌ها به‌عنوان نخستین نفر ورود پیدا می‌کرد و آخرین نفر خارج می‌شد به‌طوری که بیشتر اوقات خود را صرف کار و انجام مأموریت می‌کرد.

در آخرین روز مرخصی که برای دیدار خانواده آمده بود و خواست خداحافظی کند؛ اصرار داشت بنده هرچه سریعتر در منزل حضور یابم تا با وی خداحافظی داشته باشم، شبی که یادم هست بر سر نماز مغرب بود، به‌سمتم برگشت و گفت: "این دفعه دارم می‌روم." مابقی حرفش را نزد و سکوت کرد؛ انگار به وی این رفتن و برنگشتن الهام شده بود.

برادر شهید سلطانی خاطرنشان می‌کند: شهید عازم مأموریت و در آنجا مستقر شد، مأموریت را در دستور کار گرفت و کمین‌هایی انجام داد که در این درگیری‌ها با اشرار تروریست پژاک، یک گلوله از سمت پشت پهلوی راست به‌حالت مورب سمت بالا تا کتف چپ اصابت می‌کند. این تیر دو شریان اصلی قلب وی را پاره می‌کند و بعد از 25 دقیقه خون‌ریزی لبیک حق را می‌گویند و به شهادت می‌رسند.

به‌گفته هم‌رزمان‌شان شهید هنگام شهادت به‌حالت آماده و به پشت خوابیده بودند و با دست و پای درازشده و گفتن "السلام علیک یا اباعبدالله(ع)" به درجه شهادت رسیدند.

۰۶
تیر

واکنش شدید روحانیون به اظهارات ساختارشکنانه یک سخنران درباره تطهیر سران فتنه
جنجال حاشیه‌سازان در افطاری رئیس جمهور برای طلاب/ سخنرانان جلسه گزینشی و از پیش تعیین شده بودند
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور افراد و سخنانی که در راستای تطهیر سران فتنه مطرح شد توهین به شخص رئیس‌جمهور است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه شب گذشته حسن روحانی رئیس‌جمهور با برخی از روحانیون و ائمه جمعه اظهار داشت: در مراسم شب گذشته ابتدا یکی از آقایان صحبتی را درخصوص دین و شریعت مطرح کرد، دومین نفر هم فرزند آیت‌الله جوادی آملی بود که به ارائه سخنرانی درباره مسائل عرفانی و اخلاقی پرداخت.

وی تصریح‌کرد: اما نفر سوم آقایی به نام ادیب بود که خود را طلبه‌ای از حوزه علمیه قم معرفی کرد و ما شناختی از وی نداشتیم.

عضو جامعه روحانیت مبارزه با بیان اینکه ادیب در سخنرانی خود به تطهیر سران فتنه و لزوم رفع حصر آنان اشاره کرد، افزود: وی در سخنان خود به ممنوع‌التصویری رئیس جمهور دوران اصلاحات در جراید پرداخت و آن‌را تجاوز به قانون اساسی دانست و پس از آن از سران فتنه نام برد و اعلام کرد که این افراد بدون محاکمه در محدودیت هستند که این هم تجاوز به قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه سخنان ادیب با واکنش شدید جمعیت حاضر در ضیافت افطار روبرو شد خاطرنشان کرد: پس از سخنان ادیب عده‌ای خطاب به آقای روحانی گفتند ما را اینجا آورده‌اید تا جریان فتنه را تطهیر کنید؟ عده‌ای هم می‌خواستند جلسه را ترک کنند که با وساطت ماندند.

عضو جامعیت روحانیت مبارز با بیان اینکه سخنرانان این جلسه گزینشی و از پیش تعیین شده بودند، ادامه داد: برداشت من از این جلسه، این بود که برنامه‌ریزی شده و حساب شده بود و هیچ کدام از سخنرانان نماینده این جمع نبوده بلکه از قبل مشخص شده بودند و جریانی که دیشب اتفاق افتاد توهین به شخص روحانی بود.

وی ادامه داد: این اقدام در شان جلسه رئیس جمهوری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریاست می‌کند نبود و مطالبی بیان شد که بسیار زننده بود.

عضو جامعیت روحانیت مبارز با بیان اینکه تطهیر سران فتنه در دو شب گذشته در ضیافت افطار رئیس‌جمهور با شخصیت‌های سیاسی نیز تکرار شده بود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ضیافت افطار روحانی با شخصیت های سیاسی نیز اتفاق مشابه دیشب افتاد و من شنیدم که کرباسچی در آن مجلس سخن گفته بود، تصور می‌کنم که برنامه‌ریزی دقیقی برای اینکه بتوانند مظلوم نمایی کنند و چهره فتنه گران را بار دیگر در اذهان عمومی و در حضور علما مطرح کنند وجود دارد و خواستند خطوط قرمز را کمرنگ کنند و با این حرکت به دنبال جریان انتخابات آینده هستند که فضاسازی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: این حرکت به معنای آن است که می‌خواهند از جریان خاصی که یا در فتنه حضور داشتند و یا به نحوی مؤید فتنه‌گرها بودند، استفاده شود تا بتوانند در انتخابات مجلس حضور داشته باشند و فضای مظلوم‌ نمایی را دامن می‌زنند و آرام آرام به جامعه می‌کشانند و در سطح جامعه مطرح می‌کنند وگرنه به صحنه آوردن افرادی مثل ادیب دلیل دیگری ندارد جز اینکه چهره‌ای از فتنه‌گران بسازند و در فضای جامعه آنها را به عنوان مظلوم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه جلسه دیشب در شان رئیس جمهور نبود خاطرنشان کرد: خوشبختانه علما بیدار و آگاه بودند و عکس‌العمل نشان دادند اما باید حواسمان باشد چرا که من فکر می‌کنم این جلسات به نحوی دیگر و در مکان‌هایی دیگر تکرار خواهد شد و آنان شروع کردند که امر خطرناکی برای افکار عمومی در جامعه است.