پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی-پسران آمل.

پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی-پسران آمل.

پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید قناعت

حضرت آیت الله خامنه ای کار علمی در دانشگاهها، سازندگی در عرصه های مختلف کشور، تلاش برای گسترش دین و اخلاق و معنویت، را از جمله راههای مقابله صحیح با دشمنان خواندند و افزودند: علاج همه مشکلات کشور همت عمومی برای استحکام داخلی نظام است که این مهم با حفظ وحدت، پایبندی به وظایف قانونی بخشهای مختلف، حفظ آرامش در محیطهای مختلف به ویژه محیطهای دانشگاهی و کار و تلاش مخلصانه تحقق می یابد.
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان تضعیف بسیج را از جمله اهداف حملات تبلیغاتی دشمنان برشمردند و خاطرنشان کردند: آمادگی جوانان بسیجی برای کار و تلاش مخلصانه در هر میدانی، معادلات و محاسبات آنان را برهم می زند.

آخرین نظرات

به بهانه ناآرامی های اخیر در مازندران

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ
ترس و وحشت در مازندران، مقصر کیست؟ / بازهم رسانه های بیگانه از کاه کوه ساختند

طی چند روز گذشته انتشار خبری در فضای مجازی مبنی برقتل دختر ساروی بنمایش در آمده و عده ایی از افراد معلوم الحال با نشر تصاویر موهن و نیز سر برهنه ازجسد رها شده یک زن جوان در کنار شالیزارها، اقدام به شایع پراکنی و به قصد ملتهب وا داشتن فضای اجتماعی استان و منطقه نمودند .

بر این اساس، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبر به قتل رسیدن دختر جوان در ساری را تکذیب کرد.

سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمی در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی فوت دختر جوانی در ساری ، با هماهنگی قاضی ویژه قتل در صحنه وقوع حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه با معاینات انجام شده توسط پزشکی قانونی استان، شایعه قتل و تجاوز به عنف تکذیب شده است افزود: این دختر جوان با خوردن قرص برنج خودکشی کرده و شایعه قتل وی به هیچ وجه درست نمی باشد.

رستمی با اعلام اینکه،متاسفانه برخی افراد ،شبکه های مجازی و همچنین سایت ها به جای بیان واقعیت ها،با بزرگ نمایی و تشویش اذهان عمومی سعی در ایجاد فضای روحی نامناسب در بین مردم و هم استانی ها و هم شهری ها دارند اظهار داشت:به سایت ها و مردم توصیه می کنیم به جای توجه کردن به این اخبار نادرست،به اخبار و اطلاعیه های منتشره از سوی مراجع قضایی و یا ناجا توجه نمایند.
رییس پلیس آگاهی استان مازندران به پایگاه خبری پلیس، گفت: پلیس آگاهی استان مازندران تمام سعی و تلاش شبانه روزی خود را برای امنیت و آسایش مردم بکار می گیرد.

تجربه ثابت کرده است که سخنان رئیس پلیس یک استان مستند تر از سخنان شبکه های اجتماعی است و عملا می توان به یک نهاد عمومی اعتماد کرد.در ماجرای قتل زن جوانی که در جنگل رها شده بود، پلیس با توجه به شرایط گنگ و نامشخصی که وجود داشت با تلاش شبانه روزی توانست قاتلین و همدست قاتلین را دستگیر کرده تا حداقل غم انتظار خانواده زن جوان به سرانجام برسد.

درباره حوادث این روزهای استان مازندران و جو سازی رسانه ای و فضای رعب وحشت و ضد فمینیستی ای که در این استان به راه افتاده است، ذکر چند نکته ضروری است:

1.شکی نیست که پلیس این استان و نیروی انتظامی به منظور به حداقل رساندن حوادث این چنینی باید همکاری کامل را با یکدیگر در زمینه نصب دوربین های فعال و مشترک در استان به منظور شناسایی خودرو و سرنشینانی که تخلف مرتکب شده اند، داشته باشند.چرا که این استان و مخصوصا اتوبان ساری به بهشهر، که قتل زن جوان دارابکلایی در این محور صورت گرفت، از مشکل عدم دوربین های فعال، رنج می برد.

از طرفی دیگر همانطور که رئیس پلیس استان مازندران مدعی شد، حتما باید با توجه به افزایش این گونه حوادث نظارت امنیتی و گشت زنی نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از حوادث دلخراش احتمالی افزایش یابد تا امنیت روانی و جانی مردم مازندران بیش از گذشته تامین شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی